mynight.

det har inte blivit många timmars sömn. jag tror jag har sagt allting jag kan säga nu. förklarat allt ur min värld och alla mina känslor och vad allting beror på. jag vet inte hur länge jag ska vänta..

ingenting stämmer just nu, jag känner ingen hungerkänsla på hela dagen, mitt i natten kommer den, vilket gör det ännu svårare att sova, dom månliga dagarna som borde komma om två veckor, kommer nu, mitt i allting. blåser i hela käften och ja.. allting på en och samma gång.

idag ska jag iaf försöka ha en kul dag med min mamma som tagit ledigt från jobb, vi ska åka till nya ikea, inhandla lite möbler och sen ska hon klippa sig hos min syster. vi får se om hon blir lika nöjd som jag blev med mitt hår.

måste göra mig iordning nu, hur mkt jag än inte känner för det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0