mytime.

jag funderar på vad det är för folk där ute egentligen. ingen förstår mig och jag förstår inte dom.

jag är vaken, uppe och påklädd. tänker att jag skulle ragga upp någon som ville åka en liten loppis runda med mig, men icke! inte så många vakna vid denna tiden och sen ska hälften till köpenhamn för sensation white. men jag klarar mig. ska åka ner en runda i stan själv. lulla runder, ta en god chai latte och tänka lite. kanske åker kameran med också om den vill fungera idag. sen är det jobb som gäller klockan ett, stänger sex idag, super skönt! inge kul på jobb längre, har tröttnat på det rejält. bara massa klabb hela tiden och snart försvinner ju min favvis också /: då menade jag mia såklart!


nej om jag skulle ta och fixa iordning mig.



har föresten bäddat sängen idag, grattis sabina!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0