mywait.

blev precis väckt av att helsingborgshem ringde för att boka en tid då jag kan hämta mina nycklar, vilket är på måndag. jag är inte jätte överlycklig, som jag borde vara. jag kan inte riktigt tänka på det nu. skit samma, det kan liksom vänta. det finns andra saker som är viktigare och som betyder mer och som jag vill ha här mer nu.

det gick förvånadvärts bra att somna igår, men det beror väl också på att jag inte sovit så mkt dom senaste dygnen. men vaknade ändå mitt i natten, det tog ett tag att somna om igen. tankarna vill inte lämna min skalle. jag fortsätter att vänta och hoppas, ger dig den tiden du behöver..


jag fryser, har ont i magen och vill inte gå upp ur min säng. jag behöver inte göra det på några timmar heller iofs. vilket jag inte kommer göra heller. men jag tänkte jag skulle göra ett ärende i stan innan jag ska börja jobba. jag har lovat så många och mig själv det så många gånger, nu är det dags.. för det ska inte paja mitt liv mer.


ja, jag lär väl återkomma snart igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0