one week left.

om en vecka är älskling hos mig och det känns så skönt. verkligen. jag längtar så mkt. få krama om dig massor, somna brevid dig, vakna bredvid dig och tillbringa en hel vecka med bara dig (: åh ! mys !!


ny vecka, nya tag, igen. så säger man alltid och hur mkt skillnad blir det ;P jag vet inte hur många gånger jag sagt att jag ska ta tag i min träning. det går inte. jag jobbar och har massa folk att träffa hela tiden. det finns ingen tid och ingen ork. jag vill mer. som min pappa sa, mina dygn borde vara 48h långa (:

jag är ifatt på greys, jag är till och med före (: äntligen! åh, jag vill bara se nya avsnitt nu. hur kunde han dö?! aahhh.. varför ska jag alltid bli så inne i serier att dom tar över helt ;P det har blivit många tårar senaste tiden, dumma greys! (:


har redan hunnit städa och greja här hemma, nu ska jag se om jag kan få i mig lite frulle (:


see ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0