myday.

denna dagen blev ju inte riktigt som planerat. det blev ingen promenad ner till stan och inte heller fick jag träffat micka som jag hade tänkt. kvart över elva ringde dom från jobb och undrade vart jag var, hemma såklart, jag ska inte jobba fören sex. "du börjar elva" .. hm.. borde folk inte informera en när dom ändrar i scheman ? åååh, jag var så sur, jag slängde på mig kläder, borsta gaddarna, upp med håret och cyklade ner i stan. svettig som attan, isch ! men va fan, palla bry sig. har aldrig haft mindre lust till att jobba, blöh! irriterad som fan.

efter jobb så var jag trött och hungrig. och mia gjorde mig sällskap hem. jag fick äntligen lite mat i mig. det satt mkt fint (: sen surfade vi runder lite och så. sen fick jag mig en promenix fram och tillbaka till ramlösa station, då jag följde mia till tåget.


nu ska jag bara göra ingenting. sååå skönt!



letter nr.1


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0