remember yesterday.

i tisdags anlände älsklingen på knutpunkten. jag mötte upp honom efter en lång runda av shopping, älskar när lönen kommer (: vi gick och lunchade lite på stan och forsatte shopping rundan.. onsdagen tillbringade vi bara hemma och gjorde ingenting (: mys! på torsdagen åkte vi upp till liseberg med jimmy och sara, trots regn och väldigt mkt blött så var det väldigt mysigt ;P fredagen var det dags för kräftskiva med nära och kära, ännu mer mys ! på lördagen  åkte vi ner i stan och fikade lite med sanih, john och micka (: sen blidde det lite utgång för mig på kvällen, älskling fick dock stanna hemma, för han slarvat bort sitt leg ;P utgången blidde väldigt seg för min del, jag tappade helt lusten att gå ut, jag som var så på g innan på dagen. kvällen dog, mina fötter likaså (: mina nya älsklingar är to high! ;P men underbart fina. kom hem tillslut och bäddade ner mig hos älsklingen.söndagen.. buhu! då var det dags för älsklingen att sätta sig på tåget tillbaka hem /:

tack för en underbart mysig vecka <3

 




 

i måndags var det dags att återgå till jobbet efter en veckas ledighet. eftersom att jag gillar att hålla mig sysselsatt så är det skönt på ett sätt, men samtidigt har jag tappat orken för det på något sätt. men det är bara bita ihop, utan jobb inga pengar, utan pengar ingen shopping, god mat, utgång, resor och allt det där roliga (: innan jag började jobba i måndags hann jag med en liten runda på stan med mia och lite fika. mucho trevlish! tisdags fick jag hoppa in och jobba morgon, det var skönt för då fick jag resten av dagen ledigt. ett litet besök hos doktorn och sen fick jag åka hem och sova några timmar (: gårdagen tillbringade jag också på jobb. efter jobb blev det stan och fika med lollobollo (: myspys!

lollobollo roade sig inne på BR (: hehe.

 



Kommentarer
Postat av: Sara

Hahaha, fyfan vilken bild.. Ser knappt glad ut.. ;)

2009-09-03 @ 15:35:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0