smell.

fy faaaan !!

jag åkte precis bussen hem från jobb. två steg bakom mig sitter en gubbe. och han stinker något så fruktansvärt. jag mådde så illa och jag fick typ hålla andan hela vägen hem. tänk er en blandning mellan pissoar, bajamaja och den värsta offentliga toalett ni kan tänka er och sen lite till, så äckligt lukta han. och så fort han rörde sig så poffa den här doften till och flög runt i hela bussen. ÅHH ! fy fan.. höll på att kräka. usch usch, jag kommer ha mardrömmar om det här nu. det var den värsta bussresan jag varit med om.

nu ska jag sova. börjar sex imorgon.


gonatt (:

Kommentarer
Postat av: alice

sv: jaa, man får tänka så ju! :D



usch, stackars gubbe ändå! :)

2009-09-24 @ 19:16:37
URL: http://alis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0