spaforme.

jobbat tidig morgon idag också. eller jag kanske inte har skrivit det, men det gjorde jag igår också ;P haha.. det är på ett sätt skönt eftersom att jag slutar tidigt, men visst hårt att gå upp typ fem på morgonen.

efter jobb åkte jag hem och jag hade redan planerat min dag/kväll. kom hem, värmde tevatten, letade upp mammas gammla fotbad och tvättade av det (: sen gjorde jag mitt egna lilla hemmaspa ;P hehe.. varmtvatten och fotsalt för fötterna, ansiktsmask på ansiktet, spicy chai te och knäckisar med gurka att äta och nya chic att läsa (: supermys. efter mysstunden var det dags att fila fötterna och klippa naglar, smörja och sånt (: så nu är mina fossingar fina och mjuka.

nu ska jag skala potatis och förbereda allt för maten jag ska laga. sen hopp in i duschen för lite peeling, inpackning och annat smått och gott ;P sen blir det god fredags middag. lax, citronpotatis och persiljesås, mums (:

sen blir det idol och sen film på ettan.

en väldigt annorlunda fredag, som i vanliga fall hade bestått av supa eller jobb ;P





letter nr3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0