startnew.

denna veckan ska jag börja ta tag i saker igen, träningen och äta lite mer vettigt ;P har varit så slarvig de senaste veckorna, massa snacks och ingen träning alls typ. väldigt dåligt av mig.

nu har jag ringt till helsingborgshem och sagt att jag vill ha lägenheten (: nu ska dom bara göra en ekonomisk kontroll ;P får väl se hur det går. det är ju lite det som gjort att jag tvekar. det kommer precis gå. så jag måste spara allt jag bara kan nu. det kommer bli snålt ett tag. men jag får vara på och söka fler jobb, för det har jag ju också slarvat med. får ta en dag i veckan och gå runt och söka lite jobb (:


idag blir det promenix till jobb, imorgon kör vi träning (: ska se om jag får igång min stegräknare igen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0