back to reality.

måndag morgon, visst älskar vi dom ? när vi har en hel vecka framför oss med jobb och sånt ;P eller inte. jag har till och med tolvdagars jobb framför mig. jag kommer vara helt slut. dessutom jobbar jag tidigt nästan alla dagar, så jag lär inte få så mkt sömn tyvärr. jag är ju inte den som kan gå och lägga mig tidigt. somnar inte endå. palla ligga och vända och vrida på sig i timmar ;P

börjar jobb om cirka en halvtimme, jag ser inte framemot det alls. skulle mkt hellre ligga här i min säng och bara softa hela dagen. behöver fixa lite här hemma, städa undan, diska och sånt tråkigt också. sånt finns det inte ork till när man är bakis, vilket jag var igår. det var en bra utgång (: hihi.. askalaspackad, tack vare della! haha..

nej, nu ska jag gå till BOSSSEN.. byebye!


 


Kommentarer
Postat av: della

askalasjättesuperpackad? check! :D

2010-04-19 @ 22:10:01
Postat av: sabina

we like ! we like very much ! ;D

2010-04-20 @ 00:04:09
URL: http://binis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0