back to this world.

då var man vaken, har sovit cirka tio timmar, vilket var jävligt skönt. nu ska jag försöka ta mig tillbaka till verkligheten, även om världen utanför fortfarande ser lika trist och tråkig ut. har fått i mig lite frulle och ska dra på mig träningskläderna och sätta igång att få bort lite av det godiset jag tröståt igår. usch på mig.

satt och kollade på resor härifrån igår. jag vill bara åka långt bort. helst till thailand och värmen. känns inte så lönt nu eftersom att jag vill vara borta minst en månad. det får bli december-februari istället. men det är så lång tid tills dess. men jag måste börja spara pengar. jag räknade min lilla myntsamling igår och kom fram till att den bara innehåller 650kr, vilket ger mig en resa fram och tillbaka till göteborg ungefär. usch. och då har jag inte ens råd till boende ;P haha. herregud vad jag bara vill bort.

nej, på med träningskläderna.


trilla inte omkull i snön idag ! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0