how do you expect me to live along with just me.

jag är trött, som vanligt. orkar inte blogga egentligen, men jag vill! (: sitter här färdig duschad och iordning och väntar på att tanja ska höra av sig, så vi kan åka på lite äventyr innan mia ska komma till mig. känner mig lite smått stressad, men det gör jag ju alltid. sån jag är bara ;P

igår var det jobb som gällde, efter jobb var jag på lärcentrum och snackade med en studievägledare. vi får se hur jag ska göra med allt (: men något ska jag börja plugga iaf. ska anmäla mig till kursen i landskrona imorgon också. det ska bli kul, men jag är nervös på något sätt, som jag alltid är för nya saker. men det ska nog gå fint (:

nej nu tycker jag att tanja ska höra av sig ;P



me today (:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0