against it all.

nu gäller det att gå emot kroppen och följa mitt hjärta/hjärna, de som vill vidare. de som är trött på att stå och stampa på samma plats. de som vill komma någonstans. nu ska jag gå emot min kropps vilja och gå efter min egen.


dagen har inte gått till mkt. jag har försökt träna lite här hemma. jag har ätit lite. pratat i telefon. gråtit lite. duschat. plockat undan lite här. orkade aldrig ta disken. läst igenom reklamen. ögnat igenom hd. och nu ska jag bara göra mig iordning sen ska jag ta min promenix ner i stan och till jobb.


varför känner jag inte alls för att jobba idag, eller någon annan dag heller för den delen. men jag har iaf mia att underhålla mig med. mia och bebisen. mia gör mig glad.


hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0