dear lie.

då fick man sovit en stund. nu har man slängt in all tvätt också. så nu ska det bara torka i torkrummet. tur man är snabbt på allt man gör ;P har fått i mig lite "mellanmål" också. ska göra toast lite senare. massa länge sen jag åt det. men tänkte inviga mitt mackjärn(?) hehe..

har även städat bort allt juligt. inte för att det var så mkt. slängde granriset strax efter julafton. så det var bara ljusstakar i fönstret och så. nu ska jag bara fylla ut med ngt annat. jag har bara ljus.. jag kan ju inte fylla fönsterna med ljus ;P även om jag tycker väldigt bra om ljus. köpte två blommor till fönstret i köket idag också. se hur länge som får leva.


nej. men om man skulle ta och fortsätta att göra ingenting. för det är precis det jag har ork till.


hejhopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0