different.

det är ganska läskigt så olika vi männsikor är ändå. jag har mitt begär att alltid ha snyggt och iordning runt omkring mig. allting ska matchas, både kläder och inredning. inte med varandra då ;P men ja ni fattar. när andra folk skiter i vilket och kan ha en limegrön badrumsmatta till ett beigebrunt duschdraperi, gula väggar, röd gammal skrivbords papperskorg med en gul och blå citygross påse i, helt synligt! jag hade fått krupp. jag hade verkligen fått krupp. visst att vi alla har olika stilar, men att allting inte följer en stil, det finns liksom inte i mitt huvud. jag undrar vad jag gör som folk tänker så om mig. vad gör jag som jag inte bryr mig så mkt om, som folk aldrig skulle få för sig att ha så ? nu snurrar det i min skalle, haha ;P men det är kul att snurra till det ibland. det är kul att tänka på en massa sånt tycker jag. ibland, beroende på vad det är också klart. men är det inte ganska lustigt ? eller det är helt självklart att det ska vara så ? ;P jag vet varken ut eller in nu.. haha.. flummigt, hej ja!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0