dont move.

loving every minute of it.


idag har faktiskt varit en hyfsat bra dag. den är ännu inte slut heller. jobb har ju varit som det alltid är. inte så roligt. men det känns ändå som om det är något nytt och bra på gång. även om mina tankar är någon helt annanstans. jag vill så mkt, men jag vet ändå inte vad. jag är som vanligt vilse i mina egna tankar. jag är sooo lost! men jag försöker. jag vet att jag måste göra ngt åt allt för att komma ifrån där jag är nu. vilket är vad jag vill, även om jag inte vet vad nästa destination är. det får helt enkelt visa sig själv.


det har varit en bra helg, jag har inte supit sönder mig själv, så jag ligger bakis en hel dag utan att kunna röra mig. det var en lång och trevlig kväll, som börjades här med tanja och tacos, lite two-persons-party ;P haha.. sen bar det vidare till dan, där vi var dom första tjejerna som anlände, det gillades av pojkarna ;P haha. vi stannade dock bara 1-2 timmar. men det var kul (: tivvan nästa, där det var förfesten, allt för en billig utgång. då vi slapp inträde och det var halva priset i baren (: vid elva drog vi vidare till pasha, jag är verkligen trogen tivvan festare, det går inte gå någon annanstans för det blir inge bra. TIVVAN IS THE SHIT! det är nog ingen som kan ändra på det. så när alla andra är trettio och har gått vidare till harrys, cantina och allt sånt där tråkigt som man går till då, så bor jag kvar på tivvan (: hahaha.. vi gick iaf tillbaka tillbaka till tivvan och där slutade kvällen vid fyra. helt lagom utgång, det blev lite mer än lugnt, iaf för tanja (: hehe. sötnos! tack alla för en kul kväll!

igår fick jag städa, diska och plocka undan lite i min röra. sen kom karro på besök. vi snacka en massa. mycket mysigt. kollade project runway. sen försvann hon hem till toddan. och jag umgicks med mig själv och kollade på johan falk.


och idag är idag (: jobbat och sen fikade jag med mia och sara. massa trevligt. och nu sitter jag här. ska bädda min säng tänkte jag, diska igen och sen måste jag ta en sväng om med dammsugaren. för kiwi fäller som bara den.


åååh.. upptäckte precis en ny låt med panic! (: new perspective ! like!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0