free fallin.

har varit lite off här nu. men jag har varken haft tid eller lust. kännt mig lite krasslig också. varför är det alltid så när man är ledig. gårdagen gick till att cykla ner en runda till stan, köpte massa frukt och grönt på torget. åkte inom jobb och lämnade nycklen. sen cyklade jag hem och gjorde mig lite pastasallad. när mamma slutade jobb åkte vi till ikea. men eftersom att jag var lite hängig så blev det bara en snabbis, men jag fick med mig lite vinglas och en ny vitlökspress hem iaf. sen blidde det väldigt slappt i soffan hela kvällen. gick och la mig redan vi tio tiden.

idag sov jag hyfsat länge, sen var det bara att gå upp och sätta igång med tvätten. jippi! ;P sen kom mikaela på en liten snabbfika. och nu har jag precis sett ett avsnitt greys och jag blir lika ledsen varje gång det tar slut för jag vet att jag måste vänta minst en vecka tills nästa kommer. jobbigt ;P i love greys!


nu ska jag sätta igång och göra lite kyllinggryta. går ner och hämta det sista i torkrummet. sen bär det av till morfar för lite freeeeeedagsmys med familjen ! (:


i think i know.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0