i dont really know.

jag har varit duktig idag. jag har jobbat från sex till ett, typ sprungit till bussen, sprungit upp i lägenheten, bytat om, sprungit till bussen igen, tagit bussen till olympia och sen sprungit till badmintonhallen ;P och sen spela en hel timme badminton på det ! herregud, sabina är helt slut! vilket är bra. då somnar hon gott ikväll.


jag saknar mina vänner. alla är utspridda överallt. australien, thailand, hong kong och överallt i sverige. det är tråkigt. och jag har inte rört mig en centimer. eller jo, en backe ner ;P men det räknas inte. jag vill också ut och resa, eller plugga någon annanstans. men det känns lite som att jag är låst här nu.


jag skulle egentligen sola idag också. men jag orkade inte ge mig ut i snöstormen. men jag är grymt uttråkad. satte igång transformers filmen, men nu är det paus med roomservice och lite diskning i reklamen.

jag är helt slut. verkligen. jag kommer sova som en stock i natt. skönt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0