i just want to go home.

jag har slöat i sängen lika länge idag. varför ska det vara så jävla svårt att komma upp. hur ska det gå imorgon när jag börjar klockan sex. vill inte ens tänka på det. fast detta är ju ingenting emot när man var mindre och sov till tolv-ett varje dag som man hade ledigt. så det är ju inte så farligt egentligen. och fortsätter man sova, så är man ju trött och då är det väl helt enkelt meningen att man ska sova.

det känns skönt att känna lite träningsvärk efter träningen igår. verkligen. det gör att man vill träna mer. för då känns det som om den gör någon nytta. vilket vi verkligen vill. jag ska göra träningen rolig. jag ska ta tag i detta ordentligt nu. men jag funderar på att byta gym, men jag gillar att jag har simningen på nautilus. men hur ofta har jag simmat egentligen ? ;P haha.. jag är kass! jag tänker bara omifallatt.. haha..


nu ska jag göra mig iordning. har fått i mig lite frulle. sen ska jag ta min lilla promenix till stan igen och denna gången för att möta upp cindy för en lite snabbisfika. ikväll ska jag laga mat till mina två herrar, vad ska man laga ? något nyttigt var önskemålet. men kyckling ? kött ? fisk ? pasta ? ris ? potatis ? jag tror jag har en idée..


ha en bra tisdag allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0