im gonna make it without you.

jag börjar att återhämta mig. jag har fått i mig lite mer mat idag än igår iaf. ställde mig dock på vågen hos mamma innan och konstatera att jag inte gått ner ett enda kilo. jag som känner mig typ tio kilo lättare. knas. sen kan det ju också vara så att jag gått upp under dessa två månaderna jag bott i lägenheten. då jag inte äger någon våg. vilket både är bra och dåligt.

jag har iaf fått städat här. här luktar ju nästan gott nu ;P här är inte så kallt som här brukar vara heller. jag lever nu utan innerdörrar. jag har alltså ingen toadörr, för er som planerar att besöka mig, gör era toalettbesök hemma först! (: om ni inte vill att jag sitter och tittar på er när ni gör era behov. våga heller inte tjuvkika på mig!! (: haha..

har varit hos mamsen och papsen och ätit idag. massor gott. fläskfilé har jag inte råd till nu ;P haha. så det får man passa på att äta massor av borta. jag och mamma var och handla också. så nu är jag 300kr fattigare eller jag är rättare sagt minus dom på kontot. inte bra. men jag kan ju inte heller svälta.


nu ska jag kolla vidare på lullullet på trean. sen blir det csi.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0