i'm not dead yet.

lördagen spårade ur totalt. även om jag inte minns att den gjorde det. men gårdagen var bevis på det iaf. hur många gånger har man blivit nekad att komma in på tivvan för att man är för full ? det var iaf min första gång i lördags. och det var nog bara bra. så tack ni gulklädda (: ni gjorde helt rätt i att skicka hem mig, även om jag käftade emot. så jag mådde som jag förtjäna igår. jag kunde inte röra en fena, jag fick stå ut att ligga nerbäddad i min fylle luktande lägenhet. vid 22 tiden fick jag äntligen lite kraft, efter att fått i mig några skedar varmakoppen. då fick jag plockat ut allting på vasken iaf. resten har jag fixat nu när jag kom hem från jobb. jag höll på att spy igår när jag bara kände doften från öl och vin som jag hällde ut i vasken, spritmissbruk! yeah! hällde nog ut typ tre liter bål också ;P det var nog ingen mer än tanja som tyckte om det, som nog drack sig full på endast bål (:

nu blir det verkligen lugnt ett tag. usch. bara tanken på sprit får mig att klökas. usch och fy!

nu ska jag bara gå ut med mina klirande soppåsar och sen blir det dammsugning och moppning. sen är min lägenhet återställd till sitt vanliga jag.

och kiwi är hemma igen. saknat henne massor. hon reagerade inte ens på när jag kallde på henne igår. hon kände väl spritlukten på långa vägar och ville väl inte vara nära mig ;P


hoppas ni alla haft en kul helg! ny vecka nu, nya äventyr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0