it's all because of you.

sättet jag lever på, sättet jag agerar på i olika situationer, anledningen till hur jag är mot folk. det är på grund av dig. jag önskar att jag kunde resa tillbaka i tiden. min önskan är det omöjliga.


idag är det lördag, solen skiner. men kylan biter ändå en i benen så fort man trampar utanför dörren. hittade en resa till thai för sjutusen kronor igår och är så sugen på att bara dra härifrån. hade det inte varit för lägenheten så hade jag inte suttit här överhuvudtaget nu. utan i en trång stol, med någon foliepackad mat framför mig istället. men efter det så hade jag stigit av och värmen hade slagit emot mig och jag hade haft ett fett jävla leende på läpparna. jag hade varit lycklig, iaf för ett tag. bara som en liten break. så jag kan ta tag i allt annat sen.

nej, då ska man istället, lite halft krasslig ta sig till sitt sketna jobb. skjut mig! ingen lust alls. inte överhuvudtaget. det är tur att man bara ska tillbringa fyra och en halv timme där. och jag hoppas dom springer iväg snabbt. så jag snart ligger här hemma i min soffa igen. då med sällskap av tanja, brie, kex och något gott att dricka (: och en massa skitsnack och flummande.


Kommentarer
Postat av: den där tanja som förföljer dig

Jag tyckte vi myste till det riktigt bra ikväll. Vi klarar oss ALLTID Sabina. Nu strävar vi mot framtiden och allt som komma skall. Jag stöttar dig i allt! Puss!

2010-01-24 @ 02:18:11
URL: http://tanjaontour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0