it's not ok.

jag trivs inte med mig själv alls just nu. inte alls. jag känner mig riktigt äcklig på något sätt. det är för att jag just nu har mer än 17 timmar mellan mina jobb pass. vilket inte är bra. jag hinner på ngt sätt slappna av lite smått inom mig. vilket gör att tankarna börjar gojsa omkring inne i min hjärna. vilket gör mig totalt vilse i min egna lilla kropp. jag tänker alldeles för mkt och det slutar med att jag blir ledsen och nere. och ingenting funkar mer. jag är inte nöjd med något alls.


jag hade en hemsk dröm. eller hemsk och hemsk. den var bara lite sorglig. för där gick ingenting som jag planerat. jag gillar planera. jag gillar veta vad jag har framför mig. det handlade om min inflyttningfest, det kom en massa folk. väldig massa folk. jag hade inte fått ordning något i min lägenhet. jag hade inte hunnit förbereda med tilltugg och dricka. ingen av dom som kom var någon som jag hade bjudit, inte en enda av mina vänner kom. och jag gick runt i blött hår, osminkad och i morgonrock. någon slags mardröm. iaf för mig. det enda positiva, var faktiskt att louise dök upp, något hade klabbat i aussie och hon kom hem, det gjorde mig glad (:


ibland hinner verkligeheten ifatt en. och det är då det blir så jobbigt. det är då man ser allt runt omkring en. man vet vad man vill. men samtidigt inte. man vet vad man har, men ändå inte alls.


mitt största problem just nu, det är mig själv.



nu blir det snart till att ge sig av till jobbet. åtta och en halv timme. jag ska cykla. hämtade min cykel igår på vårservice, då den var lite halvt ur funktion. nu funkar den super bra. det blir cykling varje dag till och från jobb nu., även om man slirar runt lite i snön fortfarande. förhoppningsvis inte så länge till.

hoppas ni alla får en bra fredag.


i'm happy.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0