it's ok.

då har man blivit extremt dålig på att uppdatera här igen. jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. jag har så mkt som vill ut. men som bara kan bli fel. jag vill inte rabbla upp allting som jag gör. för det är inget kul. eller det är inget ut över det vanliga. det är jobb, fixa och dona i lägenheten, tvätta, städa och umgås med mina vänner. som självklart är kul. dom är underbara.

jag har kommit på, lite väl sent när det gäller vissa. jag har grymt svårt att släppa in någon i mitt liv. jag har byggt upp mitt liv på rutinerna jag har, jag bryter ihop så fort någon av dessa ändras. jag stör mig på saker som jag inte tycker ingår i livet. som inte passar in i mitt liv. jag är livrädd. jag är livrädd för att jag aldrig kommer att låta någon komma tillräckligt nära. att jag aldrig kommer lita på någon. att jag aldrig kommer låta någon lära känna mig på riktigt. jag är livrädd för att aldrig trivas med mig själv. för det är förmodligen orsaken till allt.

vilse i sin egna lilla värld igen.


gonatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0