it's time to start.

jag upptäckte precis hur man döljer alla dessa quiz, maffia wars, farmville och allt annat skit mög som man får på facebook. så skönt ;D haha..

denna veckan måste jag ta tag i träningen. dels för att få mer enerig och ork tillbaka och dels för att mina lår håller på att bli gigantiska. usch. mardrömmar! när man bara använder leggings så märker man inte riktigt när man växer ;P jeans däremot dom tar emot när dom ska på. usch usch usch, jag vill inte ens tänka på det. slut på onyttigheter och mer träning. vi får väl se hur länge jag håller det. är inge bra på det där. plus att jag har verkligen ingen ork till ngt nu. jag är så slö, jag orkar inte mig upp ur sängen på morgonen. jag fick tvinga mig upp. och nu sitter jag här och gäspar. varför så trött ? jag har ju sovit, massor!

det blir iaf en promenad ner till jobb idag. jag skulle vilja ge mig ner och simma också, men det är ju så tråkigt själv. får göra lite situps och sånt här hemma ;P så jag rör mig lite. varför ska jag vara så jävla lat. jag orkar inte. jag vill, men min kropp säger emot mig. dumt av den.


nej. nu ska jag ta och diska och lite sånt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0