lets get sexy right now.

godmorgon! godmiddag! trevlig helg!


nu har jag städat hela lägenheten, jag har fått min nya matta på plats, som jag inte riktigt kan bestämma mig för om jag tycker om eller inte. eller jo jag tycker om den, men den var nog inte riktigt som jag hade tänkt mig. men men ;P ska väl bara vänja mig (:

det blev ingen träning idag, jag hann inte riktigt med det. städningen fick gå före idag. för det behövdes. men det känns som om dammet och katthåren aldrig försvinner /: men men.. i have done my best!

nu ska jag springa till bussen, för att åka ner till jobb, där ska man sen tillbringa sju och en halv timme. tur jag har cindy och mia där (: weh!

sen blire paaaaarty ;D


SKÅÅL !

Kommentarer
Postat av: micka

haha, jo fem bilder men alla var likadana! jag ska lägga upp den andra isällt för din skull :)

2010-01-31 @ 21:13:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0