no scrubs.

godmorgon.


snoozade en massa idag. jag är så trött. vaknade först åtta. men hade ställt klockan på nio så jag låg kvar och somnade igen. inte bra alls. man ska gå upp när man vaknar. för då är man utvilad. man blir bara tröttare av att sova vidare. så jävla seg!

myser i soffan och käkar lite frulle. ska snart platta håret och slänga på mig lite smink sen bär det av till jobb. där ska jag tillbringa nio och en halv timme. det kommer bli så segt. jag får ha med något jag kan underhålla mig med. tur det är januari och innan löning vilket betyder väldigt lite att göra. sen har jag en hel ledig helg framför mig. från jobb iaf ;P



det tar emot där responsen är lika med noll. jag tror faktiskt att jag lägger detta åt sidan igen. jag tror att jag själv mår bäst av det. för som jag mår nu så klarar jag inte av att ha det så där halvdant.


min söta kiwi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0