partytime.

idag är det fett ös som gäller. med nära och kära. myspys. hehe (: jag är stressad som vanligt. har varit och solat. springer runt och städar lite smått, vilket känns så onödigt när man har en katt som springer och hårar ner lika snabbt igen. men papsen kommer snart och hämtar lilla söta älsklingen, hur ska jag klara mig utan henne en heeeeel dag /: saknar henne redan och hon har inte ens lämnat mig ;P beroende av min katt? inte alls (:

jag hoppas alla är på g idag !! för det är jag (: fetejävlaförefest!





jag ska på bröllop i augusti 2011 :D

Kommentarer
Postat av: alice

oh, jag villl också på bröllop. jag har börjar pressa min bror till att gifta sig så man kan gå på bröllop. :D

2010-01-09 @ 18:56:29
URL: http://alis.blogg.se/
Postat av: Sara

Mmm börja skriva tal nu!!!!

2010-01-11 @ 17:57:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0