photo of today.

inga foto i detta inlägg, men förhoppningsvis imorgon. snart kommer tanjs hit och då ska vi laga mat, mysa, prata och flumma en massa. sen ska vi vidare till tjugofemårsfest, sen blir det förfesten på tivvan, sen pascha. en fullspäckad kväll (: we like! även om ordet fest bara fick mig att klökas i onsdags, från lördagens bravader, så har det släppt lite nu. men jag har redan dukat fram vatten på bordet och jag vet att jag kommer få i mig mat ikväll. så det kommer inte sluta lika illa. jag ska dock inte dricka så mkt.

har duschat och sminkat mig, väntar på att håret ska torka så jag kan fixa med det. men jag springer runt här i underkläder och vet inte riktigt vad jag ska ha på mig. i need some help! tur min älskade tanja ringer på dörren vilken sekund som helt. det kommer nog lite uppdatering under kvällen. lite foto om vi har tur.


ha en superduper bra kväll allihopa! (:


partypuss.

Kommentarer
Postat av: Mickis

Hej Binis!



Jag fick ditt sms men jag kan tyvärr inte komma då för min kusin fyller ju år den 29 feb (vart fjärde år) så vi ska fira henne den kvällen. Men jag hoppas att ni får de kul =D



Kramis

2010-01-16 @ 18:51:17
URL: http://pickymicky.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0