pretty odd.

musik tar oss verkligen tillbaka i tiden, till olika platser, olika personer och den väcker verkligen minnen. just nu sitter jag och lyssnar på panic! at the discos senaste album, vilket inte alls är nytt ;P dom är lite sega. men iaf, det lyssna  jag grymt mkt på när jag jobba i lund. så det får mig och tänka på alla tågresor ner där och min lilla klockaffär. och såklart min malin! som jag måste ta kontakt med och träffa igen, vi hade grymt kul ihop även om vi var grymt olika (: hehe.. jag saknar mitt jobb där. synd att det tog så mkt kraft av en med pendlandet och att lönen inte var ngt vidare. annars hade jag lätt kunnat jobba där igen.

men nu ska jag käka upp min frulle, lyssna vidare lite på panic och sen göra mig ordning för jobb.

och efter jobb ska jag fåååå träffa min miiiiaaa ;D


ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0