sub of the day.

jaha ? jag har väl inte så mkt att säga egentligen. vill bara skriva av mig lite grann. jag har ju inte gjort ngt vettigt sen jag skrev innan. inte överhuvudtaget. jag har käkat lite tacos rester, kollat csi, fyllt i något formulär jag fick i brevis idag och fixat en retur jag ska göra till cdon. ja, det var det hela. vilket liv man har.

men nu ska jag ta och plocka undan lite här. sen blir det faktiskt att bädda ner sig i sängen. jobbar tidigt imorgon. vilket känns helt knas. jag har öppnat så mkt den senaste tiden men fick lämna ifrån mig nycklen i fredes, som jag haft i nästan två månader nu. höll på att glömma ta med den hem idag. men nu har jag varit ledig och bortskämd med endast fyra timmars pass idag, vilket gör att man taggar ner lite, slappar och segar som fan ;P haha.. jag orkar helt enkelt inte längre. jag vill inte jobba mer. jag vill bara ha en massa pengar och göra en massa kul för dom. men vem vill inte det ;P


gonatt folket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0