the end.

det är fredag idag. det känns det inte alls som. jag serverade måndagens macka igår på jobb, så det är väl bara ett tecken på att jag är helt vilse i dagarna. inte bara i dagarna utan i allt.

skalade potatis när jag kom hem. jag skalade mer än potatisarna. halva min tumnagel ligger i slasken /: känns inte så mkt nu. men det kommer nog svida rejält sen. och när jag fastnar med andra halvan som är kvar.har blivit så sjukt jävla klumpig.

har precis fått lite maaaud i magen. kollar lite smått på lets dance. hade hoppats på att få se rabih. men han har jag nog redan missat. efter detta blir det nog att bädda ner sig i sängen. jag har en massa på schemat imorgon. puh!


trevlig helg allihopa. imorgon tömmer vi spritflaskorna ! (: dränker våra sorger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0