to late for a second chance.

godmorgon alla glad. idag är det torsdag. för er som inte visste ;P springer inte tiden iväg väldigt snabbt ? vilket är jävligt skönt. det får den gärna göra. och när sommaren är här kan den lugna sig lite, så vi kan hinna njuta av vår underbara svenska sommar (: hehe.

jag var helt jävla slut igår. jag somnade nog så fort jag la mig i min säng. eller nej, där ljög jag. jag är en sån person som har lite svårt för att radera gamla sms och sånt. så låg och läste igenom en  massa gammal. utan anledning egentligen. allt det där känns så långt borta ändå. väldigt väldigt långt borta.

lite träningsvärk har man ju fått efter badmintonen igår också. jobbigt ! (: men det är bra.


nu har jag fått i mig en jätte frulle med special K, två mackor, vitaminer och grejer, apelsin juice och te ;P kanske inte jätte men jämfört med vad jag brukar käka. jag har rört mig mer denna veckan än någon annan och veckan är inte ens slut. så ställer man sig på vågen, så har man gått upp ett jävla kilo! jävla skit ;P

nej, nu ska jag snart bege mig till jobb. sen promenix-timme med Sara. handla med mamma efter det. sen är det bio med tanjs ikväll som gäller (: weh! äntligen är hon hemma igen !


ta det lugnt i snödrivorna där ute (: bye!

Kommentarer
Postat av: den där tanja som alltid förföljer dig

två o på too så du vet vännen :P

Du är världens bästaste Vi klarar oss alltid. Tack för simturen idag! Brunch på söndag! Gllar våra planer. När ska vi vara lite kulturella och gå på teater? puss!

2010-01-30 @ 00:28:12
URL: http://tanjaontour.blogg.se/
Postat av: sabina

har aldrig förstått det där med när man ska ha två o och inte ;P så jag skiter alltid i det. min engelska är inte den bästa. Jadu.. jag kolla mitt konto idag och insåg att jag har inte så mkt pengar att spendera på kultur denna månaden ;P men vi får kolla upp det där (: där ska ju finnas ngt att se också (: puss

2010-01-30 @ 00:45:50
URL: http://binis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0