to much to do.

jag är typ aldrig på bio och nu har jag varit på bio två dagar i rad. knas (: satt för övrigt bredvid min gamla mellanstadie lärare på bion idag. var och såg luftslottet som sprängdes med mamsen (: mys! igår var det snabba cash med tanja, myspys! båda grymt bra filmer. får väl läsa snabba cash också, så jag har ngt att jämföra med. men joel kinnaman gör allt bra. herregud vad han är het! det som gör han så het är att han är så jävla självsäker, sen är det inget minus att han lever lite farligt ;D framförallt i johan falk filmerna. åh! ge mig! ;D hahahaha..

jag har ont i hela min kropp, jag har redan tränat fyra gånger denna veckan. min kropp är helt öm. men det känns bra. och det kommer kännas ännu bättre när man ser resultat ;D beach 10 ! inte för att jag hänger på stranden, men man kan ju låtsas, så man har ett mål ;P beach thailand 10 !!!

nej, men om man skulle ta och bädda ner sig kanske. snart iaf.


pusshej trevlig helg ! ;D

ögongodis (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0