unpretty.

fick bli en lång och varm dusch innan nannedags. smörjt in mig i babyolja (: så blir jag mjuk och len. det bejövs verkligen nu när det är så kallt ute. man blir så sjukt torr. i do not like at all. jag har sjukt mkt blåmärke på hela min kropp. vilket jag iofs alltid har. men nu är det extremt. jag antar att jag har lördagens bravader att skylla det på. ont gör dom också. buh.




jag vill göra ngt kul med mitt liv. jag vill komma ngnstans. jag vill hitta på något nytt. jag vill lära mig nya saker, jag vill lära känna nytt folk, jag vill se nya platser. jag vill utmana mig själv. jag vill på äventyr. jag vill så mkt. men jag vågar inte. och jag är så rädd. jag kommer fortsätta fly.



nu ska jag bädda ner mig med någon trevlig bok. försöka koppla av.


gonatt folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0