we can communicate without talking.

snart är denna veckan över också. tiden fortsätter springa iväg som bara den. man gör inget vettigt känns det som. även om jobba, äta och sova kanske hör till det. men jag vill göra ngt mer roligt av mitt liv. när jag jobbar vill jag jobba med något jag brinner för. när jag äter vill jag äta ngt som jag verkligen tycker om. när jag sover vill jag göra det med ro och lugn, och kanske bredvid den jag håller av för att känna mig trygg. det enda som kanske stämmer in just nu, iaf lite, är att jag äter vad jag tycker om, även om det alltid blir så slavsligt och snålar gör man också.

det märks kanske att jag inte riktigt trivs med min vardag. men jag har verkligen tagit tag i saker denna veckan. jag har cyklat dom dagarna jag kunnat till jobb. jag har solat vilket gör att jag känner mig mkt kryare. jag har sökte en massa jobb. jag har ringt samtal till ställe som ska hjälpa mig lite framåt. jag har tagit kontakt med nära och kära, vilket jag är sjukt dålig på när jag är nere. jag bara lägger ner allting liksom. lägger allt på hyllan tills det kommer av sig själv.

sista jobb dagen denna veckan är imorgon, den består av nio och en halv timme. puh! men det är bara stå ut. och hoppas att jag snart får göra det jag vill istället. efter jobb ska jag ta bussen till mikaela för lite mys. på lördag är det fullspäckat med planer och min älskade tanjs kommer hem från lumpen. söndag likaså.


föresten så har världens underbaraste människa kommit hem igen, MIA! har saknat dig så och jag längtar tills måndag, då ska jag ge dig världens mysigaste kram! för att jag tycker om dig.

Kommentarer
Postat av: Mia J.

jag tycker oxå att tiden går så fort och att man inte gör nåt man vill egentligen göra, för mig vet jag inte vad jag vill göra :P



man kan inte ta tillbaka tiden .. man kan inte ta tillbaka det som hänt .. man får göra det bästa när man kan o njut av livet när man ändå lever.



2010-01-15 @ 07:36:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0