we're still so young desperate for attention.

ahh.. jag ska lyssna mer på gammal musik. ett ännu äldre album från panic och det tar mig tillbaka till sena stängningar på BK med bönan och en massa annat, både bra och dåligt. men det är liksom förbi så det spelar ingen roll. alla roadtrips i lilla volvon och bk stället. massa dipp och massa friterat skit. massa kul och massa äventyr. ännu en tid jag saknar grymt mkt. nu rymmer bönan till andra sidan jorden istället i ett halvår. AH ! ;P


hade föresten världens sjukaste dröm i natt. så knas. och kiwi ÄNDRADE FÄRG HELA TIDEN! hon var till och med RÖD ;D hahaha..



jag tror att jag är glad nu. panic räddade min dag (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0