you are in my heart, like a tattoo.

tänk om jag skulle få styra världen. så enkelt, fint och iordning allting hade varit. rättvist framförallt. jag hade ju verkligen haft ett stort ansvar, vilket jag alltid vill ha. men det här ganska enormt måste jag ju erkänna. ganska omöjligt. vem skulle kunna styra över sju miljarder människor, sju världsdelar och en massa skit som vi människor hittar på. man hade behövt börja om från början. helt från början. äh, vad svamlar jag om ..

det är söndag morgon, solen skiner in i mitt stora vardagsrum och mer ser riktigt hur dammet lägger sig på alla svarta möbler. nackdelen med dessa skönheter. men jag har fått putsat glasbordet efter alla gottigheter igår (: ska ta en runda med både dammsugare och mopp innan jag ska åka iväg till jobb tänkte jag. för här är alldeles för mkt kiwi hår som flyger runder. men hon är så söt, så hon får fälla hur mkt hon vill (: min kise är den bästa! utan henne hade allting varit väldigt ensamt.

gick och la mig vid två igår, vilket var lite sent. inte för att vara en lördag, men för att jag skulle upp och jobba idag och jag ville ju sova lite extra. men icke! men iaf, det jag skulle komma till var att grannarna nog höll på att slå ihjäl varandra ovanför mig. skrek och slog med grejer. herregud. man blev nästan lite rädd. jag hoppas dom lever och är oskadda.

nej men om jag skulle ta och dra fram dammsugaren..


ha en bra söndag allihopa. själv ska man tillbringa mer än åtta timmar på jobb, mindre roligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0