scaredoflove.

över en vecka sen jag skrev här. dåligt. men schemat har varit fullspäckat som vanligt och sen har jag åkt på värsta förkylningen vilket gör att den lilla orken jag har försvinner. sen har jag väl inte så mkt att berätta om egentligen. jag jobbar, jag fixar och donar i salongen, jag träffar mina vänner så mkt jag hinner, jag umgås med familjen och jag tar hand om mitt hem (: roligt liv va ? ;P

såg den sjukaste filmen igår. human centipede. äckligt sjuk! isch. mår fan fortfarande illa.

nu ska jag ta hand om den sista tvätten, sen kommer sara hit med pizza och myser. jag känner mig sjukt jävla off, så kommer nog inte vara så rolig att umgås med. somnade på soffan innan också.





i think about you all the time, i see you in my dreams.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0