friends.

jag saknar emelie som befinner sig i Hongkong just nu, och som ska tillbringa ytterligare någon månad där. vi har inte umgåtts så mkt sista tiden för att hon flyttat ner till Lund och pluggat. Men jag saknar henne jätte mkt. Vi har alltid kul när vi umgås, jag saknar vårt trams, våra fete jävla förefester, våra filmkvällar, våra bk dagar (:

jag saknar också min lollobollo, som befinner sig i aussie just nu. även om hon kommer vara borta ett tag till, typ ett halvår. vi har inte kännt varandra så länge. vi har tillbringat tid tillsammans på subway. men vi har nog träffats mer utanför subway än på. med lollobollo kan man snacka om allt och hon älskar att lyssna på allt man har att komma med (:

jag saknar min lillis, min äldsta vän, som har befunnit sig i thai i ett halvår nu och förhoppningsvis kommer hem snart. vi umgås inte jätte mkt, men vi vet var vi har varandra. vi vet att vi finns där om det är något. vi kan lita på varandra och vi känner varandra ganska bra, även om vi har förändrats en del med åren, så har vi ändå gjort mkt tillsammans (: csikvällar, bagatellefikor, 13år i skolan tillsammans, 2 månader i sydostasien och en massa trams.

jag saknar människorna som jag umgicks med för typ två år sen. vi hade askul ihop och jag tror att det kan vara en av de bästa tiderna i mitt liv. man hittade alltid på saker och man hade ALLTID kul.

vänner kommer och går, det kommer dom alltid göra. men innerst inne så vet man vilka som är ens bästa vänner, vänner som kommer finnas där alltid, vänner man kan lita på, vänner man kontakta no mather what.

ni vet vilka ni är <3

lollobollo, jag och li på pl förra året någon gång.

 

 

 

nu blir det jobb, endast fyra timmar idag. så skönt. sen ska jag åka hemma och bara slappa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0