i know what i want.

det blidde ingen simning efter jobbet, sara svek mig och jag tycker det är så fruktansvärt tråkigt att simma själv. varför är inte tanja hemma ;P hon är ju min simkompis ! det blir iaf träning efter jobbet imorgon. den klarar jag av själv (:

jobbat idag, var inte alls mkt att göra. vilket är så jobbigt. speciellt när vi var sex stycken som jobba och inte visste vart vi skulle bli av. ingen hade något att göra typ. tråkigt. då kliar det i fingrarna på en. så det blev en rejäl städning av alla "gömda" ställen och alla skyltar. nu är det rent och fint (: som alltid när sabina har varit i farten.

när jag cyklat hem så blidde det lite mellis och sen somna jag på soffan, hej skönt! (: hehe.. dock blev jag jävligt seg, vilket inte var lika bra. men jag tog mig upp diskade och lagade mat, jag kan om jag vill. nu sitter jag uppkrupen i soffan igen med filten om mig, för här blidde väldigt kallt /:


nu ska jag se dating in the dark (:


pusshej ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0