i wish i knew.

jag är helt ur balans, jag är inte mig själv, jag vill så mkt som jag inte vet hur jag ska uppnå, jag vet inte vart jag ska hitta energin, jag är helt slut och jag har inte gjort någonting. kanske det som är problemet. 

jag är feg, jag vågar inte. jag har suddat, skrivit, suddat, skrivit.. men inte kommit fram till något alls.


jag måste rycka upp mig, jag måste gå emot det som trycker ner mig soffan, jag måste strunta i att jag är sjukt jävla sugen på onyttigt, godis, kakor och läsk, jag måste, jag måste och jag måste nu !


jag är totalt lost . jag känner att jag behöver lite tid att bara komma ifrån allt. bara lite ledigt. lite tid att slappna av. lite tid att tänka på mig själv och vad jag vill. men det finns ingen tid till det ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0