i'm gonna learn how to fly.

onsdag, bara idag och imorgon kvar sen är man ledig massa dagar. det ska bli så sjukt skönt (: fast inte så bra att känna på ledigheten för mkt. man blir bekväm och inser att ledigheten är bättre och lusten för att gå tillbaka till jobbet blir ännu mindre.

fick ett ryck i måndags natt och började träna här hemma ;P jag är så knas. höll på med mina vikter tills mina ben och armar skakade. kunde knappt resa mig. det kändes skönt att svettas lite. fast jag vill se resultat direkt annars ger jag upp. får tvinga mig själv att fortsätta bara.

igår jobbade jag kväll, vilket känns som om det var jätte länge sen. och jag hoppas det dröjer lika lång tid igen. gillar inte jobba kväll. det enda positiva är att man får sovmorgon..

nu ska jag bege mig till jobb. bara fem timmar idag. skönt. sen ska kiwi på vaccination, ska träffa wahis och kankse hinner jag till och med träffa lillis. och sen blir det träning igen., hur ska jag hinna allt. det löser sig..


ha en bra dag allihopa (:


föresten, såg en lapp som någon satt upp på netto igår, "WILDSKREIN TJOCK TV SÄLJES" hahahaa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0