im still tired.

jag har snoozat så många gånger idag, ändå är jag klar och har gott om tid på mig, undra va fan jag ställde klockan på igår ;P men jag är iaf upp och jag ska strax sätta mig på cyklen ner till jobbet. ska bara jobba sex timmar, bytade bort dom sista två timmarna, eftersom att jag egentligen inte skulle jobbat alls idag. efter jobb blir det simning med Sara (: gött! tredje dagen jag tränar denna veckan, jag är duktig! jag kan om jag vill (:

jag älskar redan min nya kamera ;P fast jag hade nog älskat vilken systemkamera som helst just nu, för jag har saknat att fota. ska nog ge mig ut en liten runda i skogen i eftermiddag och prova min nya älskling (: yeay! hihih..


vad händer annars ikväll ? jag har noll saker planerat, börjar dock tidigt imorgon så det får vara något lugnt ;P


ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0