its time for freeedagsmys.

eller inte. jag har varit super duktig idag. jag har jobbat, simmat, solat, lagat mat och jaa ;P  nu ligger jag här i soffan. och är så uttråkad så jag vet inte vart jag ska bli av. det känns inte alls som fredag idag. sen börjar man jobba tidigt imorgon. sen hoppas jag på att sara vill gå ut och ta en drink med mig, trots att vi båda två inte har en krona, vi hoppas på att träffa på ett äggluktande ägg som kan bjuda oss på något gott (:

jag tror faktiskt att jag intar sängläge nu. för tvn har inget att erbjuda, jag orkar inte sätta på en film heller. jag lär ju vakna tidigt imorgon iaf ;P bra eller dåligt vetifan. usch, vilken tråkig fredag kväll.


pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0