it's time to wake up.

har varit en fullspäckad vecka, mkt jobb. men det känns ändå som tiden gått sakta på något sätt. igår var det personalfest och jag blev alldeles för full. inte bra alls. men jag var ju inte den enda som tur var ;P men ja.. det var kul, tiv var bara kaos. alldeles för mkt för mitt snurriga huvud. men jag antar att det var som vanligt. vilket jag säger varje helg att jag är trött på. därför blir det ingen utgång på ett tag. nästa helg har jag redan planer för som tur är.

nej, jag har inte vettigt att skriva om som vanligt. inget som jag kan skriva av mig här iaf. jag har nog en del jag vill ha sagt men ja, det är inte så lämpligt att skriva det här. jag blir bara så irriterad, både på mig själv och andra. på mig för att jag lägger tid och energi på detta när jag är värd ngt bättre.


nu ska jag mysa vidare här i soffan, se om tvn har ngt kul att erbjuda ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0