now its time.

knasig dag. kom i säng jätte sent igår. jag somnade nog vid kvart i tre. gick upp vid kvart i fem igen ;P ovanligt pigg. hade väl inte hunnit komma in i någon djup sömn. tog mig ner till jobb för att överraska mia, hennes sista dag idag. så vi hade fixat med frulle och sånt. jätte mysigt (: vid sju tiden åkte jag hem igen, bäddade ner mig i sängen och sov några timmar. klockan ett var det dags att återigen ta sig ner till jobb för att träffa mia (: det blev thai mat med henne och sara, och sen glass på pistachia, jag var så mätt så jag inte kunde röra mig. och vet ni vad ?! ;P mia visade mig var jag skulle känna på hennes mage för att känna bebisens fot, så kittla jag bebisen igenom magen, så flyttade hon på foten, en kittlen bebis!! hihih (: ååh.. så mysigt.

sen åkte jag hem igen för att sova en stund. sen blev det lite äventyr med familjen. jag har inhandlat en lampa till mitt matbord i vardagsrummet och en ny kamera (: äntligen! det blidde en canon eos 1000d. den ligger på laddning nu, så vi får se om jag de uppfyller mina krav ;P haha.. inte för att jag är så duktig på det där med kameror, men jag ska lära mig nu iaf (: min gamla har jag skickat upp till pentax för en liten undersökning.

nu ska jag nanna mig (: jobb imorgon igen. skulle egentligen varit ledig, men behöver alla timmar jag kan få.


så sov gott allihopa!

snart kommer det mer bilder här, så fort jag får leka massa med min kamera (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0