so much bullshit.

fredag idag. jag sitter och kollar på 1408 alldeles själv och är ganska övertygad om att jag kommer spendera resten av natten vaken, jag gillar skräckisar. men det är nog för att dom skrämmer mig. varför jag gillar att bli skrämd vet jag inte riktigt. men jag kommer väl få för mig att kiwi ska döda mig eller någon ska slå in dörren och döda mig, ja va fan som helst, fantasin flödar..

min enda lediga dag denna veckan och jag gör inget vettigt alls. jag orkar inte heller om jag ska vara ärlig. även om jag vill göra ngt. jag ska ända jobba imorgon och kan inte vara uppe allt för länge. men usch vad jag är uttråkad..

jag får väl fortsätta skrämma mig själv med lite 1408.. ah. jag håller kiwis tass..



AAAHHHHH !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0