sunday morning.

den är inte som alla andra söndagar brukar vara. jag har varit ute. men jag har inte druckit mig stupfull, så jag mår inte dåligt. jag mår inte hundra heller. men det är inte bara på grund av alkhol heller. en massa annat som spelar in. jag har inte sovit mkt, för min jävla cp katt som jag egentligen tycker om väldigt mkt har haft cp damp och försökt gräva sig ut igenom fönsterna, sprungit runt som en galning, bitit sönder mina ljus, snackat en jävla massa som jag fortfarande inte förstår. hon är bara varit väldigt knäpp ! och det är inte dags som jag orkar med sånt idag.

jag har städat upp efter festligheterna här igår. även om vi bara var två som tillbringade två timmar här, så var det ändå riktigt grisigt ;P mitt bord är omöjligt att få rent och snyggt, det är nackdelen med glasbord. nu är det bara disken kvar, men det får jag ta när jag kommer hem. det pallar jag inte nu. kanske får jag ett ryck innan jag går, men som det ser ut nu och som det oftast ser ut på söndagar, så orkar jag ingenting och jag känner inte för ngt heller. söndagar är så meningslösa.

slänger in en bild från igår..

 

min mun ser helt knas ut på bilden. men det får vara så.

 

hoppas er söndag blir bättre än min, nu ska jag snart bege mig till jobb för att tillbringa åtta och en halv timme där. jippi! noooot.

 

 

byebye.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0