the sun is shining

jag skulle sova länge idag var det tänkt ;P jag vaknade först tjugo över fem, sen tjugo över sju, tjugo över åtta och nu var det dags att gå upp. nu känner jag mig inte alls lika pigg som när jag vaknade typ tjugo över sju, man ska egentligen gå upp när man vaknar, för då är man utvilad ;P

solen skiner idag också (: helt underbart. jag ska stoppa i mig lite frulle här nu, sen ska jag bege mig ner till gymmet. har inte varit där sen i oktober så det blir spännande. kommer ha ont i hela kroppen imorgon. sen har jag börjat med cyklingen också, varje dag, fram och tillbaka från jobb. det är dags nu när snön är borta och man inte glider runder på vägarna  ;P

ljusare tider, gladare miner. ja (: så är det. jag är dock jävligt dålig på att blogga när jag är glad och allt flyter på bra. jag har tendensen att behöva skriva av mig hat, ilska, deppighet och när man är ledsen.. men det ska vi ändra på (: för nu ska jag ju inte känna så mer ;P


ha en bra solig dag allihopa (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0